مشاوره در مورد انتخاب موضوع پايان نامه
وب تخصصی مراقبت های ویژه پرستاری
اشتراک اطلاعات در مراقبتهای ویژه

سلام. مهدي مولوي هستم.كارشناس ارشد ويژه. آماده ارائه مشاوره در مورد انتخاب موضوع پايان نامه ميباشم

mehdimolavi@rocketmail.com



نظرات شما عزیزان:

فاطمه عمرانی
ساعت16:32---16 مرداد 1396
سلام دانشجوی مراقبت ویژه هستم میخواستم در مورد موضوع پایان نامه باهاتون مشورت کنم

علی همتی
ساعت17:35---1 اسفند 1395
سلام خدمت استاد محترم .دانشجوی ارشد ویژه هستم .می خواستم اگه ممکنه جند تا موضوع عنوان پایان نامه مداخله ای برام لطفا کنید ممنون میشم شم

زهره جهانشاهی
ساعت12:56---9 بهمن 1393
سلام خسته نباشید
رشته کارشناسی ارشد ویژه هستم
می خواستم در خصوص انتخاب موضوع پایان نامه راهنمایی فرمایید


مریم
ساعت12:05---23 آبان 1393
برای گرفتن مشاوره اید چکار کنیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 2 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط
آخرین مطالب